Arbetsdag 19:e maj

gemensamma-arbetsdagar

Samhällssektionen bjuder återigen in alla till en gemensam arbetsdag där vi boende i samhället hjälps åt att göra vårfint vid bland annat badplatsen, välkomstskylten och Nisserundan. Ta gärna med skottkärra, spade, röjsåg och andra trädgårdsredskap som kan tänkas komma till användning. Alla är välkomna att hjälpa till med stort såväl som smått och tillsammans skapar vi en trivsam miljö för oss som bor här.

Tid: Tisdagen den 19:e maj med start klockan 17.00
Plats: Samling vid badplatsen

//Väl mött önskar Samhällssektionen

Scroll to Top